Verzi S pohání přeplňovaný zážehový čtyřválec o zdvihovém objemu 1,4 litru. Tento motor s přímým vstřikováním benzinu a variabilním časováním sacích ventilů nabízí největší výkon 103 kW (140 k) a točivý moment 220 Nm. Výrobce udává kombinovanou spotřebu 5,2 l/100 km u verze s pohonem předních kol, „čtyřkolka” má spotřebu o 0,2 l horší.

Vitara S dostala specifická 17” kola a chromovanou masku chladiče. Zpětná zrcátka jsou stříbrná. Pro Vitaru S je určeno sedm speciálně vybraných barev karoserie, nabízejí se i dvoubarevná provedení.

Dvouspojková automatická převodovka TCSS

Novinkou je šestistupňová dvouspojková převodovka vlastní konstrukce s obchodním označením TCSS (Twin Clutch System by Suzuki). Principiálně se jedná o podobný systém, jaký nabízí koncern Volkswagen v případě převodovky DSG.

Řadit lze i pádly pod volantem. Nová převodovka od Suzuki sice není určena pro benzínovou motorizaci, v případě dieselové verze ji ale může mít jak předokolka, tak provedení s pohonem všech kol. Ovládání obou spojek zajišťuje hydraulický systém poháněný elektrickým čerpadlem.

Zdroj: http://www.novinky.cz/auto/381902-suzuki-vitara-dostala-dvouspojkovou-prevodovku-i-sportovnejsi-verzi-s.html